[Annual membership course] About renewal
- QIt was automatically renewed even though I had no intention of renewing it.
- A
クレジットカード自動継続対象の方へは、期限月の2日にご案内メールをお送りしております。
--------------------
<送信元アドレス>
info@mail.plusmember.jp
<件名>
【●●●●】継続手続きのご案内
<本文>
●●●●の会員有効期限が20XX/XX/XXまでとなります。
お客様はクレジットカード登録済ですので、このまま自動継続決済をさせていただきます。
ご登録いただいているカード番号・有効期限が変わっている方はマイページより登録変更して下さい。
なお、停止の操作は会員期限月の20日までとなっております。
期日を過ぎますと自動継続となりますので、ご注意ください。
--------------------
入会時または継続の際にクレジットカード決済でお手続きいただくと、翌年に自動継続が適用される点については、新規会員登録ページにてご案内しております。
Other questions about "Annual membership fee course renewal"
- Q.
Please tell me how to continue the procedure.
- Q.
Can you check if the renewal procedure has been completed?
- Q.
Can I continue my membership even if it has expired?
- Q.
What is "automatic credit card renewal"?
- Q.
Can I check if my credit card is automatically renewed?
- Q.
Can I stop automatic renewal of my credit card?
- Q.
Can I check if automatic renewal has been stopped?
- Q.
I once stopped automatic renewal, can I restart it?
- Q.
Can I change the credit card information used for automatic renewal?
- Q.
How can I change the automatic renewal setting from "No" to "Yes"?
- Q.
My subscription is automatically renewed, but I would like to continue it by paying at a convenience store. What should I do?
- Q.
I received an email from my credit card company notifying me of my membership fee withdrawal one month before my membership expired.
If the above does not resolve your issue, please contact us using the details below.