LANGUAGE
  • 日本語
  • English
  • 中文(繁體字)
  • sakanaction
  • NF member
  • sakanaction
  • NF member
  • TOP
  • NEWS
  • LIVE
  • MUSIC
  • PROFILE
  • VIDEO
  • GOODS
  • APP
SIGN IN or SIGN UP
  • TOP
  • FANSTREAM
  • MOVIE
  • RADIO
  • NF PLAYLIST
  • SAKANACOMMUNITY
  • ARCHIVE
  • FAN LETTER
  • MAIL SERVICE
SIGN IN or SIGN UP
  • sakanaction
  • NF member
  • ALL
  • MOVIE
  • RADIO
  • sakanaction
  • NF member
  • TOP
  • NEWS
  • LIVE
  • MUSIC
  • PROFILE
  • VIDEO
  • GOODS
  • APP
SIGN IN or SIGN UP
  • TOP
  • FANSTREAM
  • MOVIE
  • RADIO
  • NF PLAYLIST
  • SAKANACOMMUNITY
  • ARCHIVE
  • FAN LETTER
  • MAIL SERVICE
SIGN IN or SIGN UP

About changing models

Q
Those who switched from a feature phone to a smartphone from a different mobile phone company
A
Your membership will be automatically cancelled at the end of the month in which you change your model.
To use this service from a smartphone, please register as a new member.
*This cannot be done from the app, so please make sure to use a browser (Safari/Chrome).

Other questions about "changing your device"

  • Q.
    スマホの機種変更をした場合、何か手続きは必要ですか?(クレジットカード決済をご利用の方)
  • Q.
    スマホの機種変更をした場合、何か手続きは必要ですか?(キャリア決済を利用/携帯会社の変更なし)
  • Q.
    スマホの機種変更をした場合、何か手続きは必要ですか?(キャリア決済を利用/携帯会社の変更あり)
  • Q.
    フィーチャーフォン(ガラケー)サイトで登録していた情報はスマホサイトに引き継ぎできますか?
  • Q.
    I signed up from a feature phone, am I still being charged?
  • Q.
    「docomoのガラケー」→「docomoのスマートフォン」に変更した方について
  • Q.
    「auのガラケー」→「auのスマートフォン」に変更した方について
  • Q.
    「SoftBankのガラケー」→「SoftBankのスマートフォン」に変更した方について

If the above does not resolve your issue, please contact us using the details below.

Contact Us

  • ヘルプ・お問い合わせ
  • ご利用規約
  • プライバシーポリシー
  • 無料メールマガジン
  • 特定商取引法に関する表記
  • 推奨環境
  • HIP LAND ID

©2025 HIP LAND MUSIC CORPORATION INC.