Regarding payment of membership fees
- Q[Annual membership fee course] Can I check and change the credit card information I registered?
- A
マイページにアクセスすると、年会費(自動継続中)の方のみ「ご登録カード情報」が表示されます。
こちらをクリックすると、現在登録されているクレジットカード情報を確認できます。
さらに同ページに表示されている「クレジットカード情報を変更する」から、登録したクレジットカードの変更ができます。
クレジットカード情報の変更は会員期限月の20日までとなっております。
期日を過ぎますと次回の更新の際は、旧クレジットカード情報でのお手続きとなりますので、ご注意ください。
※月額会員の方でクレジットカード情報を変更されたい方は《こちら》をご覧ください。
※「sakanaction APP」からは確認・変更ができません。
Other questions regarding "Payment of membership fees"
- Q.
[Credit card payment] When will I be billed?
- Q.
How much are the annual and monthly fees?
- Q.
If I join in the middle of a month, will the membership fee be pro-rated?
- Q.
What credit cards can I use?
- Q.
[Annual Membership Course] How do I pay the membership fee?
- Q.
Can I use a debit card?
- Q.
[Annual Membership Course] Can I change the payment method for my membership fee?
- Q.
[Annual membership fee course] I don't know how to pay at the convenience store.
- Q.
[Monthly Course] Please tell me how to pay the membership fee.
- Q.
[Monthly Course] Can I change the payment method for the membership fee?
- Q.
[Monthly course] Carrier payment cannot be selected.
- Q.
[Monthly Course] Please tell me about transferring my docomo My Menu.
- Q.
[Monthly course] Please tell me about transferring au billing information.
- Q.
[Monthly Course] <au> Please tell me how to transfer my EZweb billing information.
If the above does not resolve your issue, please contact us using the details below.